ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0412 55 94 04

Контакт-центр0412 55 94 04

12.11.2020 / 13:28

«Житомиргаз Збут» інформує про процедуру зміни постачальника електроенергії. Інструкція для бізнесу

З початком 2021 року в Україні відбудуться зміни на ринку електропостачання. Усі непобутові споживачі з договірною потужністю від 50 до 150 кВт, а це малий та середній бізнес, а також бюджетні організації мають укласти договори з новим постачальником електроенергії. Адже користуватися правом на отримання універсальної послуги вони зможуть лише до 31 грудня 2020 року.

Процедура зміни електропостачальника

Процедура зміни електропостачальника
ФОТО: ТОВ "Житомиргаз Збут"

Нагадаємо, що універсальна послуга передбачає постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їх право бути забезпеченими електричною енергією за роздрібними цінами, встановленими НКРЕКП відповідно до затвердженої нею методики. У повідомленні Регулятора зазначається, що до кінця поточного року, згідно з положеннями пункту 13 розділу XVII Закону України «Про ринок електричної енергії», універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів потужністю до 50 кВт, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам, незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. Таким чином, уже з 1 січня 2021 року право на отримання універсальної послуги матимуть лише побутові споживачі та малі непобутові споживачі з потужністю до 50 кВт.

Тож, представникам малого та середнього бізнесу, бюджетним організаціям на Житомирщині саме час обирати собі нового постачальника електроенергії, який забезпечуватиме їх ресурсом з 1 січня 2021 року.

Процедура зміни електропостачальника

Споживач має право на зміну електропостачальника шляхом укладення договору про постачання електричної енергії з новим електропостачальником.

Зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена протягом періоду, що починається з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього постачальника, але у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня вказаного повідомлення.

Днем повідомлення споживачем про намір змінити електропостачальника вважається дата зафіксованого звернення споживача до нового електропостачальника щодо наміру укласти з ним договір про постачання електричної енергії споживачу.

Повідомлення про намір укласти новий договір з новим електропостачальником надається у вигляді заяви-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу на умовах оприлюдненої комерційної пропозиції електропостачальника. Далі, якщо сторони дійшли взаємної згоди укласти договір на умовах, які оприлюднені у комерційній пропозиції постачальника, споживач має надати новому електропостачальнику таку інформацію:

1) персональні дані  споживача (або уповноваженої особи), найменування компанії (для юридичної особи), а також для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців: витяг з ЄДР, роздрукований з мережі Інтернет, або копію довідки, або копію виписки з ЄДР; для фізичних осіб: копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера або реєстраційного номера картки платника податків або номер та серія паспорта;

2) контактні дані (номер телефону, електронна пошта, поштова адреса для листування тощо);

3) ЕІС-код(и) точки обліку електроенергії за об'єктом (об'єктами) споживача;

4) найменування чинного електропостачальника;

5) інші дані, передбачені заявою-приєднанням до договору про постачання електричної енергії споживачу, інші документи, які можуть бути потрібні відповідно до обраної комерційної пропозиції;

6) згоду на обробку персональних даних та використання їх для отримання інформації щодо споживача від адміністратора комерційного обліку.

Датою початку процедури зміни електропостачальника вважається дата отримання всіх необхідних даних.

Після отримання всіх необхідних даних електропостачальник протягом дня повинен надати споживачу підтвердження щодо початку процедури зміни електропостачальника та укладення з ним договору про постачання електричної енергії споживачу.

Якщо не змінити постачальника?

Важливо знати, що якщо споживач, який втрачає право на отримання універсальної послуги, завчасно (до 31 грудня 2020 року) не обере нового електропостачальника за вільними цінами, тоді постачання електрики до такого непобутового споживача буде здійснюватися на підставі договірних відносин із постачальником «останньої надії». У такому випадку постачальник «останньої надії» може надавати ресурс протягом періоду, котрий не перевищує 90 діб від дати припинення строкового права на універсальну послугу (з 1 січня 2021 року). Ціни у постачальника «останньої надії» можуть бути вищими, ніж у нового електропостачальника з вільними цінами.

Що отримує споживач при зміні електропостачальника?

Отримувач універсальної послуги – малий та середній бізнес на Житомирщині – вже може визначатися з новим постачальником та починати процедуру зміни, не чекаючи останніх днів року. Так, завдяки переходу до постачальника з вільними цінами на ресурс, непобутовий споживач зможе отримати гнучкі комерційні пропозиції, сформовані на основі конкурентної боротьби. Вартість електроенергії визначатиметься ринковим механізмом і обсягами споживання, а не за фіксованими тарифами.

«Житомиргаз Збут» пропонує індивідуальний підхід до розрахунку ціни для кожного клієнта.

Для укладання договору та обговорення умов співпраці з ТОВ «Житомиргаз Збут» клієнтам необхідно зв’язатися з відділом продажів юридичним особам за телефонами: (067) 512 24 32, (0412) 47-18-18.