ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ Меню
104

контакт-центр

Контакт-центр 0412 55 94 04

Контакт-центр0412 55 94 04

06.01.2016 / 14:35

Як укласти договір

Постачання природного газу споживачу здійснюється на підставі договору постачання природного газу між постачальником та споживачем, який укладається відповідно до вимог Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП 30.09.2015 № 2496.

Нова форма договору постачання природного газу побутовим споживачам (далі – Договір) є типовою та публічною. Це означає, що умови встановлюються однаковими для всіх споживачів, а договір може бути укладений лише шляхом приєднання споживача до запропонованого договору в цілому.

Для забезпечення приєднання до умов Договору ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» у січні надсилає побутовим споживачам Житомирської області заяву-приєднання з його персоніфікованими даними та його об'єкта разом із супровідним листом. Надалі заяву-приєднання можна 

Повернути Заяву-приєднання з підписом в ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» можна у будь-який зручний спосіб – передати через контролера, надіслати поштою або принести особисто до територіального відділу реалізації ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» за місцем проживання.

Якщо споживач з якихось причин не отримав заяви-приєднання чи зіпсував її при заповненні, заяву можна завантажити у Особистому кабінеті на сайті 104.ua або взяти у територіальному відділі реалізації ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» за місцем проживання.

Підписати Заяву-приєднання необхідно для того, щоб ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» і надалі міг надавати послуги з газопостачання. Ніяких інших додаткових документів (договорів) споживачеві підписувати не доведеться.

Фактом згоди Споживача про приєднання до умов Договору є:

  • підписана та повернута на адресу ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» заява-приєднання
  • та/або сплачений Вами рахунок (квитанція) ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» за поставлений природний газ, починаючи з 01.01.2016 р.
  • та/або споживання природного газу, починаючи з 01.01.2016 р.

Такий порядок укладання договору затверджений Правилами постачання природного газу згідно з Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 р. №2496.
Варто зазначити, що споживач зобов'язаний протягом місяця повідомити ТОВ «ЖИТОМИРГАЗ ЗБУТ» про зміну будь-якої інформації та даних, зазначених в заяві-приєднанні.

Якщо виникають запитання щодо Заяви-приєднання, споживач може звернутися до контакт-центру за телефоном (0412) 55-94-04 або запитати через Особистий кабінет, зареєструвавшись на сайті 104.ua.